Колледжде дуальды оқыту-бұл кәсіби білім берудің практикалық және теориялық компоненттерін біріктіретін маман даярлаудың тиімді түрі. Дуальді оқыту Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы №93 бұйрығына қосымша негізінде кәсіпорын, білім алушы және білім беру ұйымы арасында дуальді оқыту туралы үлгілік шарт нысаны негізінде жасалатын дуальді оқыту туралы үшжақты шарттарға сәйкес жүзеге асырылады. Бұл жүйе бір уақытта екі бағытта — теориялық және практикалық бағытта маман дайындауды қамтиды.
Дуальды білім беру жүйесі бойынша өндірістік оқытуды ұйымдастыру және өткізу кезінде колледж "дуальды оқытуды ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы № 50 бұйрығына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 18 мамырдағы № 222 бұйрығына (Министрлікте тіркелген) сәйкес дуальды оқытуды ұйымдастыру қағидаларын басшылыққа алады Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы № 50 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы "Дуальды оқытуды ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" және дуальды оқытуды ұйымдастыру тәртібін айқындайды.
"Жоғары Қазақ гуманитарлық-техникалық колледжі" мекемелері мен Көкшетау қаласының әлеуметтік серіктестері арасында дуальды оқытуды ұйымдастыру бойынша меморандумдар жасалды.
Бұл жүйеге көшу студенттің оқу уақытының 1/3 бөлігі колледжде базалық білім алады, ал 2/3 бөлігі дағдыларды жылтыратады және өндірістік — оқыту кәсіпорнында практикалық маңызды білім алады деп болжайды. Колледжде дуальды оқыту 2021-2022 оқу жылында мамандықтар бойынша енгізілді:
Қазіргі уақытта "жоғары Қазақ гуманитарлық-техникалық колледжі" мен әлеуметтік әріптестер арасында ынтымақтастық туралы шарттар мен меморандумдар жасалды:
Дуальді оқыту жөніндегі шарттар
Техникалық мамандықтар арасында колледждің дуальды оқытуға қатысу үлесі жыл сайын артып келеді.
Кесте 1. Дуальды оқыту нысаны бойынша қатысу үлесі
Мамандығы |
Оқу жылдары |
Дуалды нысанда оқитын студенттер саны
|
Үлесі в % |
01120100 «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" |
2021-2022 |
25 |
4,5% |
01120100 «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту » |
2022-2023 |
44 |
7,9% |
10410400 «Жол қозғалысын ұйымдастыру» |
2022-2023 |
81 |
14,6% |
07130700 «Электромеханикалық жабдыққа техникалық қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану (түрлері мен салалары бойынша)" |
2022-2023 |
45 |
8,1% |
07161300 «Автомобиль көлігіне техникалық қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану*» |
2022-2023 |
17 |
3,0% |
Меморандумдар, одан әрі ынтымақтастық туралы келісімдер дуальды оқыту бойынша
№ |
Мамандығы |
Кәсіпорын атауы |
1 |
01120100 «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту»
|
«Еркемай» МКҚК балабақшасы «Мерей» МКҚК балабақшасы МКҚК «Арай» балабақшасы МКҚК «Әйгерім» балабақшасы МКҚК «Мирас» балабақшасы ГККП балабақшасы «им. Ю.А.Гагарин» СМО «Алтын бала» балабақшасы «Ертөстік» МКҚК балабақшасы МКҚК «Нұрай» балабақшасы МКҚК «Нұр бала» балабақшасы «№11 мектеп-гимназия» КММ МКҚК «Қарлығаш» балабақшасы «№18 мектеп-лицей» КММ |
2 |
07161300«Автомобиль көлігіне техникалық қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану» |
«Альбина» ЖК Akpp"Temirov" ЖШС «Truck Service Kazakhstan» ЖШС «Master Drive» ЖҮС |
3 |
10410400 «Жол қозғалысын ұйымдастыру» |
Көкшетау филиалы «AVIS LOGISTICS» ЖШС ТОО «Сейдаллина Райхан» Көкшетау автобус паркі Дор. сигнал. СМЭУ |
4 |
07130700 «Техническое обслуживание, ремонт и эксплуатация электромеханического оборудования (по видам и отраслям)» |
«Мажитов» ЖК «Альбина» ЖК «Autoland» ЖК Akpp"Temirov" ЖШС «Truck Service Kazakhstan» ЖШС «Master Drive» ЖҮС |
(Меморандумдар, одан әрі ынтымақтастық туралы келісімдер).
https://drive.google.com/file/d/1FkhoIUk41BO3SDCv0K9j6ZJwCAQmtFt5/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1_RpSKopK0Rrlz0COiB41fTedUfOIuZGY/view?usp=share_link
Біздің елімізде қалыптасқан еңбек нарығы кәсіптік білім беру жүйесіндегі дәстүрлі тәсілдерді қайта қарау қажеттілігін талап етеді. Оқытудың жаңа түрлеріне бүгінде дуальды оқыту жатады. Дуальды оқыту жүйесін енгізу және кеңінен тарату кадрлардың біліктілігі сапасының халықаралық стандарттарына бағдарланған мамандарды даярлауда перспективалы бағыт болып табылады.